lördag 16 december 2017

Video: Inkasserade Utdelningar - November 2017

God morgon på er där ute i stugorna. Som ni säkert känner till vid det här laget så kör jag ju även en Youtube-kanal där jag sammanfattar mina inlägg i videoformat. Det är kortare inlägg som bara redovisar fakta från rapporterna, alltså inga kommentarer utan bara data. Sedan en tid tillbaka så publicerar jag även ett blogginlägg här där jag redovisar filmerna för att nå ut till de som eventuellt vill se den och inte följer mig på Facebook, Twitter eller Youtube (där jag redan visar filmerna). Har ni redan läst mitt inlägg tidigare, Inkasserade November - Oktober 2017, och inte är intresserade att se filmen kan ni med andra ord hoppa över det här inlägget.



Utan vidare presentation så kommer här utdelningsrapporten i videoformat nedan:





Jag har hittills skapat totalt 46 st filmer som alla går att se direkt här ovan under fliken Filmer.

Må väl och ha en fortsatt härlig dag!


Missa inga inlägg framöver! Anmäl dig till mitt nyhetsbrev här.



Stöd bloggen genom att dela detta:



Photo Credit: pixabay
*Innehåller affiliatelänkar

4 kommentarer: