lördag 17 september 2016

Analys av Castellum

Jag tänkte köra en serie av aktieanalyser där jag analyserar de aktiebolag jag har i portföljen. Analyserna kommer att presenteras i videoformat, men självklart kommer jag även att fortsätta med mina "vanliga" inlägg i skrift också. 





Först ut att analyseras har vi fastighetsbolaget Castellum (CAST). Castellum ser jag som ett kärninnehav i min aktieportfölj och har i dagsläget en vikt av ca 7% i min aktieportfölj. 

Analysen av Castellum ser ni lättast direkt här nedan.




Direktlänk till Castellum på Avanza.

Äger ni Castellum?

Missa inga inlägg framöver anmäl dig till mitt nyhetsbrev: här

Må väl och lycka till med era transaktioner under månaden!

/Utdelningsstugan

Stöd bloggen genom att dela detta:


Följ mig också gärna på twitter och facebook.



*Innehåller affiliatelänkar

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Spara För Livet!

      Stort tack! Kul att testa ett lite annorlunda format, hoppas att fler uppskattar det!

      Må väl!

      Radera
  2. Snyggt format på din analys! Gillar det skarpt.
    Lycka till med fortsatta investeringar!
    /Christoffer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christoffer!

      Stort tack! Det värmer verkligen att höra, speciellt när det kommer från en sådan erfaren bloggare som dig!

      Må väl och önskar även dig lycka till framöver!

      Radera
  3. Det här var kul! Och informativt! Tack för det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Tack så mycket! Riktigt kul med så mycket feedback!Det kommer garanterat att komma fler analyser och filmer framöver.

      Må väl och ha en fortsatt härlig söndag!

      Radera
  4. Tack för en fin analys :) Riktigt rolig att titta på :) Mvh Slimis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Slimis!

      Tusen tack för de vänliga orden! Ger mycket motivation inför framtida analyser!

      Må väl!

      Radera
  5. Snyggt gjort! Extra kul när det är ett favoritbolag! :)

    SvaraRadera
  6. Snyggt gjort! Extra kul när det är ett favoritbolag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Frihetsmaskinen!

      Stort tack! Castellum är ett favoritbolag även här!

      Må väl!

      Radera
  7. Hej utdelingsstugan.
    Lige en hilsen fra Danmark - Hvordan laver du dine film?
    Derudover godt arbejde - forsæt med det.
    Mvh.
    Udbytteinvestoren

    SvaraRadera